FANDOM

Ayano
Ayano Adversary
Informacje
Wiek 18
Data urodzenia 31 marca
Hobby Kolekcjonowanie noży
Grupa krwi AB
Ulubiony zawód Zabójca
Ulubione jedzenie Jabłka
Najlepszy prezent Czekolada
Zajęcie Uczennica
Lubiana cecha Mądrość
Biust Różnie

Ayano - ósma dziewczyna, którą gracz może odblokować. Można ją odblokować po osiągnięciu 12 poziomu Czułości. Gracz spotyka ją po tym jak "usuwa" Generikę - twoją szkolną miłość.

Ayano Aishi pochodzi z gry Yandere Simulator.

Osobowość Edytuj

Ayano jest główną bohaterką z gry ,, Yandere Simulator''. Ma osobowość ,,yandere''. Określenie to pochodzi od dwóch słów: yan co oznacza chorobę psychiczną oraz dere, czyli okazywanie uczuć, takich jak miłość. Ayano pokazuje to sadystyczne i gwałtowne zachowanie wobec innych dziewczyn w Crush Crush.

Ayano ma niezdrową obsesję na twoim punkcie; weźmie sprawy w swoje ręce, aby ciebie zdobyć. Będzie często plotkować o dziewczynach, z którymi ostatnio rozmawiałeś i próbować sabotować twoje relacje z nimi. Stawia osobowość fasadową, zachowując się trochę jak Tsundere, co może być nawiązaniem do Yandere Simulator , gdzie Ayano uważa,że uczennica o imieniu ,,Osana Najimi'' flirtuje z innymi uczniami.

Jej zachowanie yandere jest komicznie używane w grze. Na przykład podczas randki w Sightseeing, można zauważyć, że próbuje zabić gołębia kijem do baseball'a albo podczas randki na plaży- zjeść kraba.Po raz pierwszy widać gwałtowne zachowanie Ayano wobec zwierząt.

Lista dialogów Edytuj

Pierwsze spotkanie Edytuj

  1. Zarumieniony, pewny siebie podchodzisz do swojej szkolnej miłości- Generiki, i dajesz jej list miłosny wyznający twoje uczucia. To działa - ona też się w tobie podkochuje!
  2. Zgadzasz się spotkać z nią później, pod drzewem wiśni, na randkę. Kiedy odchodzisz, wieje zimny wiatr, szeleszczą płatki kwiatków...
  3. Rywalka dla Senpai'a - ROZNIESIONA (ZADŹGANA)
  4. O dziwo, Generika nie pojawiła się później na twoją randkę. Po odczekaniu godziny, rozumiesz, że nie czuła tego samego do ciebie, jak ty do niej. Kiedy idziesz, wpadasz na inną dziewczynę...

Przeciwnik Edytuj

Ayano: ... Edytuj

Przepraszam Edytuj

A: Senpai!!! J-j-j-ja tylko szłam tą samą drogą, co ty. Przestanę!